
- Chcesz nauczyć się modelowania 3D w znanym w branży programie Autodesk Inventor?
- Cenisz sobie naukę na praktycznych przykładach?
- Planujesz wykonywać inżynierskie modele 3D, ale nie wiesz od czego zacząć?
- Zamierzasz podnieść swoje kompetencję i nauczyć się Inventora?
Jeżeli tak, to kurs Inventor Podstawy jest dla Ciebie
Kurs jest zgodny z najnowszą wersją programu Inventor
Kurs Inventor Podstawy współtworzymy z Artkiem!

Treści kursu Inventor Podstawy współtworzymy razem z Arturem Petrzakiem, znanym w sieci i YouTube jako Artek:)
Dla kogo przygotowaliśmy ten kurs?

Inventor to jeden z najpopularniejszych programów do modelowania 3D – korzystają z niego firmy, uczelnie, studenci na całym świecie. Jest to bardzo rozbudowany i wszechstronny program, dlatego chcemy w prosty i usystematyzowany sposób wprowadzić Cię w świat modelowania w Inventorze, wykorzystując praktyczne przykłady.
Program kursu przygotowaliśmy tak aby, każdy mógł się odnaleźć w Inventorze. Kurs Inventor Podstawy dedykowany jest dla:
👉 osób początkujących w kwestii modelowania 3D
👉 osób, które chcą podnieść swoje kompetencje zawodowe lub starają się o lepszą pracę
👉 osób, które chcą nauczyć się cenionego w wielu branżach programu Inventor
👉 osób, które chcą nauczyć się jak modelować 3D na praktycznych przykładach
👉 osób, które chcą usystematyzować wiedzę o modelowaniu 3D
👉 osób, które chcą nauczyć się nie tylko modelowania, ale także optymalizować swoją pracę z ciekawymi narzędziami Inventora
Do przejścia tego kursu możesz skorzystać z bezpłatnej wersji 30-dniowej Inventora:
Usystematyzowana nauka Inventora

Kurs Inventor Podstawy został przygotowany tak, aby każdy uczestnik płynnie przechodził od zagadnień podstawowych do bardziej złożonych. Dzięki temu nauka programu jest wydajna. Krok po kroku poznamy interfejs oraz szkice po to, aby rozumieć modelowanie 3D części i zespołów… a w końcu także i ogromnego potencjału Inventora – Content Center oraz różnych generatorów.
Ćwiczenie oraz materiały
Do lekcji kursu Inventor Podstawy dołączamy plik, na których pracujemy podczas omawiania zagadnień. Wystarczy pobrać pliki i uruchomić je na swoim komputerze z zainstalowanym Inventorem. Dzięki temu możesz równolegle wykonywać te same operacje, zadania i modele co lektor w danej lekcji. W praktyczny sposób zyskujesz nowe umiejętności i możesz przećwiczyć zdobytą wiedzę.
Praktyczny projekt i przyspieszenie pracy

Podczas tego kursu wykonamy praktyczny projekt w ramach omawiania zespołów. Podczas tego projektu połączymy szereg części za pomocą więzów montażowych w celu wykonania chwytaka ramienia robotycznego. Dzięki zdobytej wiedzy będziesz w stanie wprawić go w ruch, powiązać ruch jednego elementu z ruchem drugiego oraz sprawić, aby ruch ten był wykonywany w wyznaczonych przez Ciebie granicach.

W kursie Inventor Podstawy nauczysz się wykorzystywać różne generatory, które ułatwiają prace konstruktora. Poznasz działanie generatora wałów, łożysk, kół zębatych, połączeń wpustowych, wielowpustów. Nauczysz się wykorzystywać generator konstrukcji z kształtowników, przygotujesz konstrukcje blachowe oraz spawane, poznasz polecenia do tworzenia części z tworzyw oraz poprowadzisz wiązki przewodów w obudowie. Wykorzystasz środowisko drukowania 3D oraz poznasz podstawy wewnętrznego języka programowania w Inventorze – iLogic.
Kurs Inventor Podstawy zawiera testy i ćwiczenia
Podczas szkolenia możesz wziąć udział w interaktywnych testach, które w praktyczny sposób pozwolą Ci sprawdzić stan wiedzy. Testy to nie tylko pytania, ale również zadania do samodzielnego wykonania (na podstawie dołączonych plików lub obrazów).
Certyfikat uczestnictwa
Po zakończeniu kursu – przejściu wszystkich lekcji oraz zaliczeniu testów sprawdzających wiedzę – kursant może uzyskać certyfikat uczestnictwa.

Informacje o Kursie
- Lekcje 48
- Testy 6
- Czas trwania 10 godzin
- Poziom Początkujący
- Kursanci 636
- Certyfikat Tak
- Ocena wiedzy Tak
- 7 sekcji
- 48 lekcji
- Dożywotnio
- Wstęp8
- Szkic 2D10
- Modelowanie 3D części15
- 4.1Wyciągnięcie proste15 minut
- 4.2Obrót6 minut
- 4.3Przeciągnięcie8 minut
- 4.4Wyciągnięcie złożone11 minut
- 4.5Żebro11 minut
- 4.6Podstawowe prymitywy8 minut
- 4.7Otwór – umieszczenie ze szkicu i liniowo12 minut
- 4.8Otwór – umieszczenie koncentryczne7 minut
- 4.9Zaokrąglenie4 minuty
- 4.10Fazowanie3 minuty
- 4.11Skorupa5 minut
- 4.12Szyk kołowy7 minut
- 4.13Szyk prostokątny6 minut
- 4.14Odbicie lustrzane4 minuty
- 4.15Modelowanie 3D części – Test12 ćwiczeń
- Zespół6
- Techniki ułatwiające modelowanie8
- 6.1Podstawy – Konstrukcja blachowa21 minut
- 6.2Podstawy – Konstrukcja spawana22 minuty
- 6.3Podstawy – Wiązki przewodów19 minut
- 6.4Podstawy – Przeniesienie napędu27 minut
- 6.5Podstawy – automatyzacja z iLogic i generator ram35 minut
- 6.6Podstawy – Drukowanie 3D12 minut
- 6.7Podstawy – Część z tworzywa sztucznego25 minut
- 6.8Techniki ułatwiające modelowanie – Test8 ćwiczeń
- Dokumentacja 2D z modelu 3D6
- Zakończenie1





